Degut a les vacances de Setmana Santa, els llibres que no apareguin al web amb l'etiqueta "Disponibilitat immediata", no els podreu tenir per al dia de Sant Jordi.
Romeu i Julieta volen viure el seu amor etern, però es pot viure sempre enamorat?Si Shakespeare hagués escrit una segona part de Romeu i Julieta segurament no hagués convertit els seus enamorats en morts-vius, ni s'hagués ni imaginat que la seva parella estrella acabés avorrida l'un de l'altra. En d...
Autors :Puigpelat i Valls Francesc. Puigpelat i Valls, Francesc.
Nº de pàgines :184
Col·lecció :FICCIÓ
Nº de col·lecció :0
Romeu i Julieta volen viure el seu amor etern, però es pot viure sempre enamorat? Si Shakespeare hagués escrit una segona part de Romeu i Julieta segurament no hagués convertit els seus enamorats en morts-vius, ni s'hagués ni imaginat que la seva parella estrella acabés avorrida l'un de l'altra. En definitiva, no hauria escrit mai aquesta divertida i irònica novel·la plena d'acció i tòpics sobre l'enamorament.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.