Del carro de bous al paó, del namaskar al te, les pàgines que segueixen són un homenatge a l’Índia en la seva multicolor diversitat.Amb aquest recull de fotografies, Prodeepta Das mostra als joves lectors alguns dels costums, religions i formes de cultura –tant antigues com modernes– que trobem arre...
Del carro de bous al paó, del namaskar al te, les pàgines que segueixen són un homenatge a l’Índia en la seva multicolor diversitat. Amb aquest recull de fotografies, Prodeepta Das mostra als joves lectors alguns dels costums, religions i formes de cultura –tant antigues com modernes– que trobem arreu de l’Índia. L’autor es fixa no solament en el ritme trepidant de les ciutats sinó també en la tradicional cadència de la vida quotidiana dels pobles d’aquest subcontinent vibrant i únic. Les suggeridores fotografies, que van dels esplèndids paraigües als grups familiars, són més eloqüents com més les mirem i els textos que les acompanyen ens ofereixen una gran riquesa de detalls d’aquesta societat.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.