La ideología y la práctica del neoliberalismo, de la desregulación radical y del mercado sin pegas, conoció un gran apogeo a finales del siglo XX. Los resultados, en grandes partes del mundo, han sido catastróficos: aumento de la desigualdad y de las tensiones sociales, desarrollo de una enorme econ...
La ideología y la práctica del neoliberalismo, de la desregulación radical y del mercado sin pegas, conoció un gran apogeo a finales del siglo XX. Los resultados, en grandes partes del mundo, han sido catastróficos: aumento de la desigualdad y de las tensiones sociales, desarrollo de una enorme economía criminal, degradación de la vida social y cultural. Los autores centran la atención en los estudios culturales y sobre los medios de comunicación y establecen elementos de comparación y contraste crítico entre la investigación académica y los procesos sociales tal y como se viven al mundo real. La nueva derecha, los mercados, la política de Thatcher al Reino Unido, el postmodernismo, las nuevas configuraciones corporativas en comunicación social, el cambio de los públicos, los nuevos medios, son algunos de los aspectos analizados.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.