Els mitjans de comunicació han estat objecte d'un constant debat públic des que es van consolidar com a instruments hegemònics de la comunicació social. L'objecte central de la discussió ha estat l'avaluació de la seva influència social i política i dels efectes socials aconseguits en aquest segle.E...
Els mitjans de comunicació han estat objecte d'un constant debat públic des que es van consolidar com a instruments hegemònics de la comunicació social. L'objecte central de la discussió ha estat l'avaluació de la seva influència social i política i dels efectes socials aconseguits en aquest segle. El llibre que el lector té a les mans, Els efectes socials dels mitjans de comunicació de masses, és una excel·lent guia per a conèixer com ha evolucionat l'estudi dels efectes dels mass media a Europa i als Estats Units i una eina imprescindible per a fer-se una opinió fonamentada sobre l'abast actual de l'impacte dels mitjans de comunicació en la política, la cultura i la vida social del nostre temps. Mauro Wolf ens ofereix un text rigorós i sistemàtic que ha aconseguit un notable ressò des de la seva publicació, donada la seva doble condició d'estudi universitari i de divulgació adreçada a un públic que reconeix que la nostra vida social té en els mitjans de comunicació un dels fonaments més bàsics.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.