{\rtf1\ansi\deff0{\fonttbl{\f0\fnil\fcharset0 MS Sans Serif;}}
\viewkind4\uc1\pard\lang3082\f0\fs16 Diversos organismes internacionals han alertat sobre el problema d'ensenyar matem\'e0tiques a partir d'un curr\'edculum orientat a l'adquisici\'f3 de continguts, perqu\'e8 aix\'f2 no pressuposa la compet\'e8ncia necess\'e0ria per saber aplicar els continguts. \'c9s necessari tractar els processos matem\'e0tics: la resoluci\'f3 de problemes, el raonament i la prova, la comunicaci\'f3, les connexions i la representaci\'f3, que posen de relleu les formes d'adquisici\'f3 i \'fas dels continguts matem\'e0tics.
\par
\par \'c0ngel Alsina, amb una dilatada experi\'e8ncia en la formaci\'f3 de mestres, ofereix orientacions i propostes, extretes de la pr\'e0ctica d'aula, sobre com treballar els processos matem\'e0tics a l'Educaci\'f3 Infantil, d'acord amb les necessitats dels infants.
\par
\par Destinada a estudiants de mestre i professionals de l'educaci\'f3, aquesta obra \'e9s la continuaci\'f3 de Com desenvolupar el pensament matem\'e0tic.
\par }