• Com dir-ho. Entrevistes eficaces en l' àmbit educatiu

    Entrevistes eficaces en l'àmbit educatiu

    Albadalejo, Marta grao editorial Pedagogia Ref. 9788478279074 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Què és i què no és una conversa de feina? Com són les bones entrevistes professionals? El què i el com de la comunicació. L'escenari d'una entrevista; el temps, l'espai i la durada; el llenguatge, els objectius; com es pot començar i com es pot acabar; l'empatia i l'assertivitat; l'actitud i els obs...
    Dimensions: 20 x 14 x 20 mm Peso: 350 gr
    Segons disponibilitat 3/5 dies laborables
    23,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica amb solapes.
    • ISBN : 978-84-7827-907-4
    • Data d'edició : 01/01/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : CATALA
    • Autors : Albadalejo, Marta
    • Traductors : Esquerdo Todó, Susanna
    • Ilustradores : /
    • Nº de pàgines : 233
    • Col·lecció : DESENVOLUPAMENT PERSONAL DEL PROFESSORAT
    • Nº de col·lecció : 17
    Què és i què no és una conversa de feina? Com són les bones entrevistes professionals? El què i el com de la comunicació. L'escenari d'una entrevista; el temps, l'espai i la durada; el llenguatge, els objectius; com es pot començar i com es pot acabar; l'empatia i l'assertivitat; l'actitud i els obstacles emocionals. Aquest és un llibre pràctic per als qui hagin de mantenir converses i entrevistes de feina, amb suggeriments per conduir-les amb èxit i exercicis per millorar les habilitats comunicatives i les competències emocionals necessàries. Ofereix casos reals, pautes clares d'actuació i qüestionaris per observar i reflexionar.

    El «què» i el «com» de la comunicació · La comunicació professional no és bufar i fer ampolles. Les converses en el món educatiu · Com són les bones entrevistes amb els pares i mares de l'alumnat · Estratègies per aconseguir unes relacions professionals felices · Salvar els obstacles emocionals des de l'anàlisi transaccional. Una teoria per entendre la personalitat i la comunicació · La tècnica del coaching. Un element comunicatiu per a la col·laboració · Per acabar... · Glossari · Referències bibliogràfiques · Bibliografia · Bibliografia bàsica recomanada · Recursos a Internet · Índex de quadres · Índex d'activitats

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisis

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Vull rebre les novetats i els tombs temàtics de Llibres.cat
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades