L?abric de ProustAquesta novel·la es va començar a gestar durant l?entrevista que Lorenza Foschini va fer a Piero Tosi, dissenyador de vestuari i col·laborador habitual de les pel·lícules de Visconti. Va preguntar-li sobre la temptativa fallida de portar a la gran pantalla A la recerca del temps per...
L?abric de Proust Aquesta novel·la es va començar a gestar durant l?entrevista que Lorenza Foschini va fer a Piero Tosi, dissenyador de vestuari i col·laborador habitual de les pel·lícules de Visconti. Va preguntar-li sobre la temptativa fallida de portar a la gran pantalla A la recerca del temps perdut, i va sorgir el nom d?un col·leccionista, un home que havia passat bona part de la seva vida obsessionat a rescatar de l?oblit l?obra i els objectes personals de Marcel Proust. Era el carismàtic Jacques Guérin, cap visible de la mítica companyia de perfums d?Orsay, un apassionat de la literatura, un bibliòfil insaciable i incansable en la recerca d?objectes literaris.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.