• 13'99 euros

    Beigbeder, Frédéric LA CAMPANA EDICIONS Ref. 9788495616074 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    SINOPSI"Una sàtira novel·lada i feroç del món de la publicitat, i això va fer que l'expulsessin de la seva agència? Resultat: 300.000 exemplars venuts. Total respect (Le Monde).Ara ja són 400.000. Traducció a 19 llengües i drets comprats per fer-ne una pel·lícula."Jo sóc publicitari. Sí, jo contamin...
    Ancho: 13 cm Largo: 20 cm Peso: 385 gr
    Segons disponibilitat. 3/5 dies lab.
    16,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica amb solapes.
    • ISBN : 978-84-95616-07-4
    • Data d'edició : 16/11/2001
    • Any d'edició : 2001
    • Autors : Beigbeder, Frédéric
    • Traductors : Josep M. Espinàs
    • Nº de pàgines : 300
    • Col·lecció : Toc de ficció
    SINOPSI
    "Una sàtira novel·lada i feroç del món de la publicitat, i això va fer que l'expulsessin de la seva agència? Resultat: 300.000 exemplars venuts. Total respect (Le Monde).
    Ara ja són 400.000. Traducció a 19 llengües i drets comprats per fer-ne una pel·lícula.
    "Jo sóc publicitari. Sí, jo contamino l'univers, jo sóc l'individu que us ven merda", diu Octave, el protagonista de la narració, alter ego de l'autor del llibre, integrant de l'equip que va crear el famós anunci dels sostenidors Wonderbra: "Mira'm als ulls… He dit als ulls".
    Encara que Beigbeder hagi modificat lleugerament els seus noms, moltes multinacionals, empreses i marques són fàcilment identificables, i per això Le Figaro Magazine diu que Beigbeder "ha punxat el globus de la publicitat i l'ha fet explotar". I l'ha punxat des de dins, com a professional que retrata un Octave que acaba rebel·lant-se contra els diners, el sexe, la cocaïna, les falsedats que l'envolten.
    "Un encreuament estilístic entre la narrativa d'American Psycho i l'humor de South Park, resumeix Time. Entre ficció i document escandalós, Frédéric Beigbeder ha escrit la confessió d'un fill del mil·lenni. Amb humor sarcàstic, denuncia el mercantilisme universal.
    En certa manera és un llibre moral.
    "Per 13'99 euros, només."

    L'HEM LLEGIT...

    Espai dedicat a l'anàlisi crítica de les obres que l'equip de llibres.com ha volgut
    destacar.

    "Allò que som incapaços de canviar, almenys cal descriure-ho".
    Així s'inicia la novel·la de Frédéric Beigbeder, el qual apareix caracteritzat com a Octave, l'alter ego en essència de l'autor.
    Aquest personatge incisiu i provocador ens transcriu en primera persona la seva experiència personal dins del món de la publicitat; aquest és el leit-motiv de l'obra. Però Beigbeder no va voler fer un assaig amb finalitats sociològiques i/o pedagògiques, Beigbeder volia incidir en l'opinió del lector, volia desvetllar-lo del gran somni globalitzador per exposar-li amb una sinceritat inusitada la gran veritat que amaga la publicitat: "No és França qui va guanyar la Copa del Món, sinó Adidas qui va derrotar Nike".

    Sentències com aquestes presideixen l'obra i aconsegueixen dotar l'obra d'una gran veracitat i dinamisme, elements indispensables per a provocar en el lector una atracció que no minvarà al llarg de la novel·la.
    En aquesta, hi podríem observar dues parts força diferenciades, la primera part s'endu el pes de l'obra, ja que s'hi desenvolupa la intencionalitat primera de l'obra: l'enderrocament dels miratges creats per la publicitat. En la segona part, que coincideix també amb la segona meitat de la novel·la, observem la caiguda de l'embranzida inicial per fondre's en una successió d'històries abanderades per l'humor intel·ligent i

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisis

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Vull rebre les novetats i els tombs temàtics de Llibres.cat
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades