Místics i mestres zen recull un conjunt de treballs de Thomas Merton on aquest dialoga amb els principals corrents espirituals del nostre temps. Monjo trapense a l'abadia de Getsemaní (Estats Units), Merton es va reunir amb els representants dels corrents místics de les diferents tradicions religios...
Místics i mestres zen recull un conjunt de treballs de Thomas Merton on aquest dialoga amb els principals corrents espirituals del nostre temps. Monjo trapense a l'abadia de Getsemaní (Estats Units), Merton es va reunir amb els representants dels corrents místics de les diferents tradicions religioses. Així, tant comparteix el seu temps i la seva pràctica espiritual amb els ortodoxos russos com amb els budistes, sense oblidar els místics anglesos, els mestres zen o els seguidors del taoisme. Amb tots ells aprofundeix per trobar els elements que les espiritualitats tenen en comú. Fou un dels precursos del diàleg en profunditat entre les manifestacions místiques d'Orient i Occident.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.