"Els orígens d'aquesta recerca són antics. L'any 1986 -dotze anys enrere, doncs- vaig engrescar un grup de companys a recollir informació sistemàtica sobre els àmbits fonètic, fonològic i morfològic de les varietats nord-occidentals parlades en les capitals de comarca. La intenció era doble: d'estab...
"Els orígens d'aquesta recerca són antics. L'any 1986 -dotze anys enrere, doncs- vaig engrescar un grup de companys a recollir informació sistemàtica sobre els àmbits fonètic, fonològic i morfològic de les varietats nord-occidentals parlades en les capitals de comarca. La intenció era doble: d'establir l'estat de la llengua en les varietats nord-occidentals més 'urbanes' -i suposadament més evolucionades- en relació amb aquests àmbits i de comparar-lo, en la mesura en què es disposés de dades, amb estats de la llengua immediatament anteriors amb vista a determinar l'evolució soferta per aquestes varietats els darrers decennis. L'instrument de treball triat va ser una enquesta elaborada ad hoc, amb ítems destinats a proporcionar la informació rellevant en cadascun dels àmbits esmentats." Joaquim Viaplana
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.