¿És veritat que el català és una llengua condemnada a morir? ¿Quin és l'estat de salut real del nostre idioma? ¿Existeix alguna fórmula per capgirar la situació actual o, per contra, ja ho podem donar tot per perdut? Amb motiu del seu vintè aniversari, l'editorial Empúries va celebrar la taula rodon...
Autors :Carod-Rovira, Josep-Lluís ; Rossich, Albert ; Solà Cortassa, Joan
Nº de pàgines :64
Col·lecció :Biblioteca Universal
¿És veritat que el català és una llengua condemnada a morir? ¿Quin és l'estat de salut real del nostre idioma? ¿Existeix alguna fórmula per capgirar la situació actual o, per contra, ja ho podem donar tot per perdut? Amb motiu del seu vintè aniversari, l'editorial Empúries va celebrar la taula rodona "El futur del català", que va aplegar les reflexions de tres testimonis de luxe: Josep-Lluís Carod-Rovira, Albert Rossich i Joan Solà, que hi van exposar la seva visió sobre qüestions tan candents com el retrocés en l'ús del català, el plurilingüisme, els reptes de la immigració o la unitat de la llengua, alhora que hi van esbossar les bases on creuen que caldria recolzar la nova política lingüística.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.