¿Cuál es el impacto político de los organismos de igualdad? ¿Qué factores explican el tipo de ascendiente político de estas instituciones? Este libro trata de responder a ambos interrogantes con un estudio de la actividad del Instituto de la Mujer, principalmente en materia de formación ocupacional,...
¿Cuál es el impacto político de los organismos de igualdad? ¿Qué factores explican el tipo de ascendiente político de estas instituciones? Este libro trata de responder a ambos interrogantes con un estudio de la actividad del Instituto de la Mujer, principalmente en materia de formación ocupacional, aborto, prostitución y representación política, entre 1983 y 2003. El trabajo identifica las condiciones más favorables para la efectividad del organismo citado: que la materia en cuestión sea prioritaria para el movimiento feminista y la institución, y que el área de política pública se encuentre abierta a la participación de actores no habituales en ella. Asimismo, infiere los factores que, sin ser estrictamente necesarios, facilitan el ascendiente pleno del Instituto: la cohesión del movimiento feminista en torno a las reivindicaciones planteadas, la proximidad de la dirección del organismo al movimiento y un gobierno de izquierdas.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.