La joventut de Lleida davant el segle XXI: identitats, actituds i valors estableix una "foto fixa" del jovent de Lleida als últims temps del segle XX. Però, alhora els autors ?els sociòlegs Jordi Garreta, Lluís Samper i Fidel Molina? proven d'anar més enllà de la imatge estàtica i estableixen un dia...
Autors :Garreta i Bochaca, Jordi ; Samper Rasero, Lluís ; Molina Luque, Fidel
Nº de pàgines :144
Col·lecció :Sèrie Estudis
Nº de col·lecció :31
La joventut de Lleida davant el segle XXI: identitats, actituds i valors estableix una "foto fixa" del jovent de Lleida als últims temps del segle XX. Però, alhora els autors ?els sociòlegs Jordi Garreta, Lluís Samper i Fidel Molina? proven d'anar més enllà de la imatge estàtica i estableixen un diagnòstic a partir del material de recerca i d'un ampli treball d'enquestes. Així, tal com escriu Carles Feixa en el pròleg, "rescaten la diversitat sociocultural implícita del col·lectiu entrevistat, a partir de les diferències explícites, per bé que sovint difícils de percebre, en les actituds dels joves davant els estudis, el lleure, l'associacionisme, l'ecologisme, el servei militar i la religiositat".
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.