Les tecnologies de la informació i la comunicació donen lloc a innovadores i interessants maneres de proporcionar valor al consumidor. Però també porten a plantejar diverses qüestions: de quina manera transformen les estratègies de màrqueting? Com es poden dissenyar models de negoci que afegeixin va...
Les tecnologies de la informació i la comunicació donen lloc a innovadores i interessants maneres de proporcionar valor al consumidor. Però també porten a plantejar diverses qüestions: de quina manera transformen les estratègies de màrqueting? Com es poden dissenyar models de negoci que afegeixin valor al consumidor i augmentin els beneficis de l’empresa? Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació mostra com es poden utilitzar els mitjans electrònics com Internet i la televisió digital per a portar a terme activitats de màrqueting d’una manera eficient. A partir dels canvis que aquests mitjans representen, es defineixen els nous models i estratègies que es poden aplicar per aprofitar adequadament les oportunitats de negoci, i mostra com es poden desenvolupar relacions duradores i profitoses amb els consumidors. Aquest llibre, però, no solament aborda la utilització d’Internet amb fins publicitaris i de comunicació. Explica també com utilitzar els mitjans electrònics en la investigació de mercats, i analitza aproximacions estratègiques basades en el comerç electrònic.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.