¿Quins seran els valors predominants en l'era global? En un moment en què molts creuen que s'estan perdent els drets fonamentals d'una democràcia responsable i participativa, Naomi Klein afirma que resulta impensable ignorar els fracassos del model econòmic actual i busca respostes a crisis ecològiq...
¿Quins seran els valors predominants en l'era global? En un moment en què molts creuen que s'estan perdent els drets fonamentals d'una democràcia responsable i participativa, Naomi Klein afirma que resulta impensable ignorar els fracassos del model econòmic actual i busca respostes a crisis ecològiques i humanes cada vegada més urgents: la propagació de la sida a l'Àfrica, la fam, les privatitzacions massives, la corrupció dels governs i, en definitiva, una economia dominada pels interessos d'una minoria i centrada en la recerca de beneficis a curt termini. A Barreres i finestres, Klein ens transmet els arguments i el coratge necessaris per intentar saltar les barreres que exclouen les persones d'uns recursos que permeten moure's, expressar-se i aconseguir que els governants aprovin polítiques positives per a aquells que els han elegit.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.