Com ha de ser l'empresa del segle XXI? L'evolució científica, tecnològica, econòmica i social del segle XX reclama canvis en el comportament dels empresaris i directius d'avui dia. S'imposa d'adaptar els canvis socioeconòmics a l'estructura empresarial.La gestió d'una empresa està íntimament vincula...
Com ha de ser l'empresa del segle XXI? L'evolució científica, tecnològica, econòmica i social del segle XX reclama canvis en el comportament dels empresaris i directius d'avui dia. S'imposa d'adaptar els canvis socioeconòmics a l'estructura empresarial. La gestió d'una empresa està íntimament vinculada a la il·lusió de les persones. Per aquest motiu, cal que els directius vetllin per la dimensió humana de l'empresa. Cal reconfigurar les empreses perquè els treballadors actuïn, no pas per submissió jeràrquica, sinó per confiança en un projecte empresarial compartit. A través d'una quinzena de cartes adreçades a un amic seu executiu, l'autor desgrana les innovacions, els coneixements, les amenaces, les oportunitats i els recursos imprescindibles per dur a bon port la gestió empresarial amb la implicació espontània dels treballadors. (Pròleg d'Antoni Puig, membre fundador del Grup Puig)
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.