"El primer llibre post bombolla financera de les empreses puntcom".
JOAN MAJÓ, president de l'European Institute for the Media i president de Tech Foundries SA.
"Eudald Domènech i Núria Almiron ens han fet un gran favor a tots amb aquest llibre. A l'entorn actual, que algú com Eudald s'atreveixi no només a compartir amb els seus lectors una experiència tan rica com la seva en negocis a Internet, sinó a més a donar consells que són fruit d'aquesta experiència i fins i tot a avançar tendències de futur, té un gran mèrit. Gràcies al treball i la generositat dels autors, tots n'aprendrem. I si no ho fem serà només culpa nostra..."
PROFESSOR RAFAEL ANDREU, director d'Investigació de l'IESE.
"Eudald Domènech és un rar exemple d'empresari que reflexiona sobre el seu negoci. El treball realitazt per ell i per Núria Almiron, que ha donat com a resultat aquest llibre, pot escurçar el trajecte cap a l'èxit de qualsevol iniciativa digital, perquè ensorra mites gràcies a una experiència real i concreta. Una proposta intel·ligent per a gent de negocis inquieta."
ALFONS CORNELLA, fundador i president d'Infonomia.com