Guia senzilla i pràctica per definir, implantar i comunicar una estratègia de re sponsabilitat social (RSE). L'obra s'estructura en dues parts: la primera és una introducció a la responsabilitat social empresarial i a la segona s'explica la metodologia, mitjançant casos pràctics que en faciliten la ...
Autors :Samitier i Martí, Salvador ; Sarrias Galcerán, Mª José
Nº de pàgines :92
Guia senzilla i pràctica per definir, implantar i comunicar una estratègia de re sponsabilitat social (RSE). L'obra s'estructura en dues parts: la primera és una introducció a la responsabilitat social empresarial i a la segona s'explica la metodologia, mitjançant casos pràctics que en faciliten la comprensió i aplicaci ó. Inclou també un compendi d'altres bones pràctiques per a cada àmbit de laRSE (treball, mercat, societat, medi ambient i govern corporatiu).
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.