• Màrqueting electrònic per al turisme cultural

    Peñarroya, Montserrat EDICIONS VITEL·LA Ref. 9788493716233 Altres llibres del mateix autor
    El turisme cultural es fonamenta en la utilització de béns patrimonials com a recursos turístics per fer atractiva una destinació. L'efectivitat de l'ús d'internet és una realitat que va més enllà de qualsevol discussió possible. Per tant, per al sectore turístic, i concretament per al turísme cultu...
    Ancho: 14 cm Largo: 21 cm Peso: 236 gr
    Sota comanda 3/5 dies lab.
    18,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica amb solapes.
    • ISBN : 978-84-937162-3-3
    • Data d'edició : 18/11/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : CATALA
    • Autors : Peñarroya, Montserrat
    • Ilustradores : /
    • Nº de pàgines : 176
    El turisme cultural es fonamenta en la utilització de béns patrimonials com a recursos turístics per fer atractiva una destinació. L'efectivitat de l'ús d'internet és una realitat que va més enllà de qualsevol discussió possible. Per tant, per al sectore turístic, i concretament per al turísme cultural, és fonamental conèixer com es pot promocionar un recurs o servei i com es pot aconseguir dirigir visites al lloc web d'una empresa turística o institucional.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web. En continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra política de cookies

Accepto