Guía práctica para la consecución de dos objetivos: primero, poner a disposición del a empresa un proceso de reflexión estratégica orientada al mercado, y segun do, ofrecer una metodología para la ejecución de la estrategia en el ámbito come rcial y de márketing que tenga presente la innovación y qu...
Col·lecció :Guies d'innovació i internacionalització
Guía práctica para la consecución de dos objetivos: primero, poner a disposición del a empresa un proceso de reflexión estratégica orientada al mercado, y segun do, ofrecer una metodología para la ejecución de la estrategia en el ámbito come rcial y de márketing que tenga presente la innovación y que sea también útil par a cualquier empresa. La obra está dividida en ocho capítulos: diseño y gestión d e una estrategia innovadora orientada al mercado; la variable producto; la varia ble precio; la variable distribución; la variable promoción/comunicación; innova ción en los procesos comerciales; retención y fidelización de clientes, y reflex ión sobre tendencias de márketing y ventas.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.