Actualmente se define la calidad como satisfacción total de todas las partes del tejido de la sociedad. Las empresas se han sumado a las políticas de calidad, no solo por el prestigio que otorga la concesión de una marca de calidad, sino por los grandes beneficios económicos que generan las inversio...
Actualmente se define la calidad como satisfacción total de todas las partes del tejido de la sociedad. Las empresas se han sumado a las políticas de calidad, no solo por el prestigio que otorga la concesión de una marca de calidad, sino por los grandes beneficios económicos que generan las inversiones en materia de calidad. El objetivo de la obra es en primer lugar, servir como ejemplo práctico de las teorías estadísticas; servir de libro de consulta para empresas que apostan por la calidad y, en tercer lugar, como libro de texto de las asignaturas de calidad impartidas en los módulos de formación profesional.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.