L'any que el meu avi va veure ploure presenta amb claredat i contundència els problemes que més ens afecten amb relació al canvi climàtic i els reptes que caldrà afrontar com a conseqüència d'aquest. Tomàs Molina no sols parla del medi ambient i el canvi climàtic sinó també de la nostra societat en ...
L'any que el meu avi va veure ploure presenta amb claredat i contundència els problemes que més ens afecten amb relació al canvi climàtic i els reptes que caldrà afrontar com a conseqüència d'aquest.
Tomàs Molina no sols parla del medi ambient i el canvi climàtic sinó també de la nostra societat en general i de tots els seus capil·lars: l'economia, la sociologia, la meteorologia i d'altres disciplines. Aquest llibre va més enllà de polèmiques de caire apocalíptic i se centra en les mesures necessàries per aturar els problemes relacionats amb el medi ambient més immediats.
Tomàs Molina ofereix totes les claus per conèixer què passa ara i aquí i saber encarar el futur de la millor manera.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.