PSICOLOGIA SOCIAL
MERCÈ BOTELLA I MAS / MIQUEL DOMÈNECH I ARGEMÍ / TOMÀS IBÁÑEZ GRACIA / LUPICINIO ÍÑIGUEZ RUEDA / MARGOT PUJAL I LLOMBART / JOAN PUJOL I TARRÉS
Pàgines: 352
Mides: 19 X 27
EDICIONS DE LA UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
Col·lecció: "Manuals", 6
Enquadernació: rústica
Els fenòmens que es donen en l'àmbit psicopedagògic posen en joc un conjunt immensament ric i variat de processos psicosocials. Aquests processos s'estenen des de la constitució de la personalitat dels nens i dels docents fins els factors institucionals que emmarquen l'activitat psicopedagògica en un sistema educatiu concret. Les conductes, els pensaments, les percepcions i, en definitiva, la manera de ser i la manera de ser i la manera de veure les coses, que caracteritzen tots els agents implicats en el procés educatiu, incideixen amb força en els procediments de la intervenció pedagògica, en el clima que que aquesta intervenció assoleix i en els resultats que aconsegueix assolir.
Per entendre la complexitat del que anomenarem la situació psicopedagògica és indispensable conèixer els diversos processos psicosocials que intervenen en la seva configuració. I això és el que analitzarem en aquest volum.