Per què ens costa tant dominar les nostres emocions? Per què ens agafen ganes de riure quan algú riu i ens vénen llàgrimes als ulls quan veiem algú que plora? Qui és més racional, l'home o la dona? Els animals tenen sentiments equiparables als dels humans? Com es genera l'empatia, i per què és tan i...
Per què ens costa tant dominar les nostres emocions? Per què ens agafen ganes de riure quan algú riu i ens vénen llàgrimes als ulls quan veiem algú que plora? Qui és més racional, l'home o la dona? Els animals tenen sentiments equiparables als dels humans? Com es genera l'empatia, i per què és tan important? Com controla el cervell les emocions i els sentiments?
El psicobiòleg Ignacio Morgado ens explica de quina manera el cervell genera els sentiments i el raonament, i com tots dos elements són imprescindibles per a definir-nos com a persones. Perquè entendre les nostres emocions és clau per aprendre a gestionar-les, i comprendre els sentiments dels altres ens ajuda a relacionar-nos-hi més bé.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.