• Sobre la direcció d'art. Del disseny gràfic a la direcció d'art en publicitat

    Rom, Josep BLANQUERNA EDICIONS Ref. 9788493335182 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    La direcció d'art en publicitat és una activitat de caràcter híbrid entre la cultura del disseny i la indústria publicitària, entre la creativitat i la tècnica.
    Ancho: 13 cm Largo: 23 cm Peso: 324 gr
    Sota comanda 3/5 dies lab.
    15,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica amb solapes.
    • ISBN : 978-84-933351-8-2
    • Data d'edició : 03/11/2006
    • Any d'edició : 2006
    • Idioma : CAT
    • Autors : Rom, Josep
    • Nº de pàgines : 214
    • Col·lecció : Papers d'estudi
    La direcció d'art en publicitat és una activitat de caràcter híbrid entre la cultura del disseny i la indústria publicitària, entre la creativitat i la tècnica.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web. En continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra política de cookies

Accepto

Subscriu-te al nostre butlletí

Vull rebre les novetats i els tombs temàtics de Llibres.cat
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades