Perros y gatos pueden ser compañeros agradables, mimosos y fieles. También pueden ser tercos, impredecibles e hilarantes. Get Fuzzy trata sobre estos últimos. Lectores de más de 700 periódicos en todo el mundo disfrutan con las payasadas de esta premiada tira de prensa, cuyo reparto incluye al solte...
Perros y gatos pueden ser compañeros agradables, mimosos y fieles. También pueden ser tercos, impredecibles e hilarantes. Get Fuzzy trata sobre estos últimos. Lectores de más de 700 periódicos en todo el mundo disfrutan con las payasadas de esta premiada tira de prensa, cuyo reparto incluye al soltero Rob Wilco, Bucky, el irritable gato con carácter, y Satchel, el adorable pero despistado perro. Si los animales pudieran hablar, probablemente lo harían como Bucky y Satchel en la tira de prensa de Darby Conley. Get Fuzzy captura la esencia menos glamurosa de ser propietario de mascotas.
Di queesí es uno de los tres títulos de Get Fuzzy que han conseguido entrar en la lista de best sellers de The New York Times. En esta misma colección se han publicado hasta el momento otros cuatro títulos: El perro no es un juguete (2004), Lógica Difuzza (2005), The Get Fuzzy Experience (2007) y Proyecto de desastre (2008), todos ellos en Astiberri.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.