• El día después de la crisis

    Roberto Tornabell ARIEL EDITORIAL Ref. 9788434413757 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Esta crisis ha sido sincrónica (porque se ha producido prácticamente al mismo tiempo en todos los países), global y extremadamente dura y prolongada. Empezó como todas las grandes recesiones.  Primero una burbuja inmobiliaria, favorecida por tipos de interés bajos, y luego una crisis de crédito y el...
    Ancho: 145 cm Largo: 230 cm Peso: 452 gr
    Segons disponibilitat. 3/5 dies lab.
    19,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-344-1375-7
    • Data d'edició : 01/01/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Autors : Roberto Tornabell
    • Nº de pàgines : 200
    • Col·lecció : Noema
    Esta crisis ha sido sincrónica (porque se ha producido prácticamente al mismo tiempo en todos los países), global y extremadamente dura y prolongada. Empezó como todas las grandes recesiones.  Primero una burbuja inmobiliaria, favorecida por tipos de interés bajos, y luego una crisis de crédito y el colapso de los mercados de capitales. Pero la salida de ella será desigual.  Algunos países pueden recuperar el pulso al terminar el año, y ganar más fuerza en la próxima primavera. Otros, como España, tienen horizontes menos alentadores.

    Es importante conocer las causas para evitar que se repita y empezamos a saber cuáles son los resortes para la recuperación. El libro trata sobre el futuro más o menos inmediato. “El día después de la Gran Recesión”. ¿Qué países serán los primeros en la línea de salida? ¿En qué sectores ganarán impulso? Desde luego, las empresas que hayan corregido el rumbo partirán con ventaja, porque la recesión ha ofrecido oportunidades y también ha propiciado procesos de reajustes, reconversiones, ahorro de costes y la búsqueda de nuevos segmentos de mercados.

    Los cambios que se avecinan van a ser importantes.  Avanzamos hacia un sistema bancario con menos entidades, pero más sólidas y orientadas hacia los mercados internacionales. Las empresas industriales, comerciales y de servicios en general tendrán que ganar su puesto en mercados que son más exigentes y van a partir de menor capacidad de compra. En este libro se abren nuevas perspectivas para quienes han de hacer frente a esos nuevos retos.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisis

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Vull rebre les novetats i els tombs temàtics de Llibres.cat
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades