Mourinho y Guardiola representan dos modelos de liderazgo bien distintos. Tienen maneras diferentes de conducir a un equipo al éxito. Son dos tipos con características y tácticas opuestas, dos personalidades antagónicas. Pero ambos comparten lo más importante: el afán de victoria y los éxitos de sus...
Mourinho y Guardiola representan dos modelos de liderazgo bien distintos. Tienen maneras diferentes de conducir a un equipo al éxito. Son dos tipos con características y tácticas opuestas, dos personalidades antagónicas. Pero ambos comparten lo más importante: el afán de victoria y los éxitos de sus equipos.
El libro es un análisis de las características de cada uno de ellos, de todo aquello que les separa pero también de lo que, aunque pueda sorprender, les une. Una descripción de cómo motivan a sus jugadores, de cómo estudian al rival, de qué manera gestionan la relación con los medios y de las estrategias que ambos utilizan.
Ideal para amantes del futbol curiosos por saber qué sucede en el vestuario antes de los partidos y de qué se habla en los despachos del entrenador. Pero es también un libro dirigido a todos aquellos que quieran llevar una empresa a buen puerto.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.