• Educació i infància en risc. Acció i reflexió en l'àmbit social

    Jolonch, Anna PORTIC EDITORIAL Ref. 9788473068048 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Aquest llibre és el resultat d'una recerca crítica sobre la intervenció dels professionals en l'àmbit de les famílies en risc, però no s'atura aquí. També vol fer noves aportacions de l'activitat professional, la formació i la recerca en aquest camp. L'autora argumenta, per exemple, la validesa de l...
    Dimensions: 17 x 17 x 240 mm Peso: 540 gr
    Descatalogat
    21,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica amb solapes.
    • ISBN : 978-84-7306-804-8
    • Data d'edició : 05/11/2002
    • Any d'edició : 2002
    • Idioma : Catalán
    • Autors : Jolonch, Anna
    • Nº de pàgines : 272
    • Col·lecció : Temes Contemporanis
    • Nº de col·lecció : 1
    Aquest llibre és el resultat d'una recerca crítica sobre la intervenció dels professionals en l'àmbit de les famílies en risc, però no s'atura aquí. També vol fer noves aportacions de l'activitat professional, la formació i la recerca en aquest camp. L'autora argumenta, per exemple, la validesa de la figura del "practicant-i-investigador": l'estudiós que participa i que s'involucra de ple en el seu objecte d'estudi, amb la intenció de construir ponts entre la teoria i la pràctica, la professionalitat i el compromís, la ciència i el saber de l'experiència.
    Anna Jolonch es proposa complexificar la nostra mirada, en lloc de fraccionar, reduir i simplificar problemes complexos: per fer justícia a la realitat, cal afegir a la pràctica una bona dosi de reflexivitat. Deixant de banda els argots tècnics de l'acció educativa i el treball social, avui és més necessari que mai recuperar -i situar en el centre de la reflexió- la qüestió del sentit, allò que és essencial en la humanitat. Amb la recerca del sentit, la mirada dels homes i de les dones s'obre a la transcendència, més enllà del món que donem per descomptat.
    L'obra no està interessada només a resoldre els problemes en termes de resultats, sinó també a comprendre per què han estat construïts com a problemes i des de quina perspectiva s'interpreta el que està passant. Els aspectes fonamentals d'aquest treball s'expressen a través de la idea de procés: el procés de construcció de la "infància en risc social" i el procés de construcció de la identitat professional de l'educador.
    Educació i infància en risc és un estudi profundament innovador que per força hauria d'interessar els educadors socials i a tothom qui, a Catalunya, es mou en els àmbits de la pedagogia, del treball social i també de la sociologia.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisis

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Vull rebre les novetats i els tombs temàtics de Llibres.cat
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades